Τρίτη 24 Απριλίου 2012

H Κατερίνα Μουτσάτσου εξηγεί ότι είναι Hellene (Eλληνίδα) όχι Greek (Γραική) - (vid)

Η όμορφη ηθοποιός προφανώς έγινε έξαλλη από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι ξένοι την Ελλάδα και τους Έλληνες και αποφάσισε μέσα σε ένα γρήγορο και καλοφτιαγμένο βίντεο να βάλει τα πράγματα στη θέση τους... και ομολογούμε ότι το κατάφερε. Με συνοπτικές φράσεις κατάφερε να εξηγήσει το μεγαλείο της χώρας και να εξηγήσει στους ξένους το αυτονόητο ότι είμαστε Hellenes (Έλληνες) όχι Greeks (Γρεκοί), άλλωστε το επίσημο όνομα στο διαβατήριό μας είναι Hellenic Republic όχι Greek Republic. Πηγή. katmouts

 «Δεν είναι διαβατάρικο πουλί, που για μια μέρα
 σχίζει τα νέφη και περνά γοργό σαν τον αγέρα
ούτε κισσός, π’ αναίσθητος την πέτρα περιπλέκει,
 ούτ’ αστραπή που σβήνεται χωρίς αστροπελέκι,

 δεν είναι νεκροθάλασσα, βοή χωρίς σεισμό,

νιώθω για σε, πατρίδα μου, στα σπλάχνα χαλασμό.»
Αριστοτέλης Βαλαωρίτης
Αφιερωμένο σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες της διασποράς που κρατούν άσβεστη την φλόγα της πατρίδος μας, σε όλον τον πλανήτη.  

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητικό.
Εύγε σ΄αυτή την υπέροχη κοπέλλα.
Α.

ασωτος γιος είπε...

το εχω κανει και εγω αναρτηση και μου επιτεθηκαν με υπεραναλυσεις
χαρηκα που σε βρηκα

Ανώνυμος είπε...

Το ξανακοίταξα για να βεβαιωθώ αλλά δεν βρήκα τι πρέπει να αναλυθεί.
Το μήνυμα είναι καθαρό διαυγές και σαφές. Ενα αμερικάνικο ρητό λέει ότι η διαύγεια είναι η βάση κάθε επικοινωνίας.
Α.

Κική είπε...

Μπράβο σου κοπέλα μου!!!!!!

Σείριος είπε...

Γεια σου Άσωτε. Κι εγώ χάρηκα. Διάβασα και τα σχόλια στη σελίδα σου για το θέμα….

Α. πραγματικά δεν υπάρχει κάτι για να αναλυθεί. Αλλά έτσι γίνετε πολλές φορές και χάνεται η ουσία…

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια !!!

Βασίλης είπε...

Πολύ καλή κίνηση!!!
Αλλα έχω μια μεγάλη διαφωνία για το συγκεκριμένο ενχειρημά.Για ποίο λόγο να μην μιλάει Ελληνικά???Τι χωρά που υποτίθεται οτι αντιπροσωπευεί??
Πέραν αυτου, πιστευω όλοι το ξέρω οτι τα Ελληνικα έχουν ενα πάρα πολύ πλούσιο λεξιλόγιο.Επομένως με της κατάλληλες λέξεις θα μπορούσε να πεί πολλά παραπάνω και έτσι να καλύψει ενα τεράστιο ευρος...

Σείριος είπε...

Φίλε Βασίλη ο λόγος που δεν μιλάει ελληνικά στο βίντεο είναι απλούστατος.
Απευθύνεται στους ξένους, κυρίως σε όσους έχουν αρνητική γνώμη για μας. Και αυτό φαίνεται.
Είναι ολοφάνερο σε ποιους απευθύνεται.

Βασίλης είπε...

Αυτο το καταλαβαίνω...Και είναι ένας λόγος που θα μπορούσε να βάλει υποτιτλους.
Αλλα γενικά με απασχολεί ενα άλλο θέμα σε αυτο.
Οτι κάνεις κάτι για την πατρίδα σου(που δυστυχώς στο σημείο που φτάσαμε πάλι καλα να λεμε που γίνετε και στα Αγγλικά) πρέπρει να το κάνεις στην γλώσσα μου.
Ειναι θέμα σεβασμου.Πως περιμένεις να σε σεβαστή κάποιος αν πρώτα δεν σεβεσαι τον ίδιο σου τον ευατό.

Σείριος είπε...

Έχω δει αλλού παρά πολλά σχόλια για αυτήν την προσπάθεια, κρίσεις επικρίσεις και αναλύσεις.
Ας μη χάνουμε την ουσία και ας μη το κάνουμε "σίριαλ".

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου