Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

«Ώ ΔΑΙΜΟΝΙΟΙ, ΜΕΧΡΙ ΚΟΣΟΥ ΕΤΙ ΠΡΥΜΝΗΝ ΑΝΑΚΡΟΥΕΣΘΕ;»

"Ώ δαιμόνιοι, μέχρι κόσου έτι πρύμνην ανακρούεσθε;” (Η, Ουρανία, 84)
Έε δαιμόνιοι! Μέχρι πότε θα υποχωρείτε με την πρύμνη πρός τα πίσω;
 Για πες μου βρε Πατέρα πως φώναζες αέρα
Πατρίδα μου Μητέρα που ήσουν χωρίς κανόνια
Πως πάλεψες Γιαγιά μου το θρήνος του πολέμου
Μητέρα του Παππού μου και Ζαλογγοχορεύτρα που’ χες καρδιά σαν πέτρα
Δωσ’ μου κι εμένα την πνοή… 
Οπτικοακουστικό: Στο πλαίσιο του τετραήμερου εορτασμού για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε επίδειξη από την Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "Ζευς" στη Θεσσαλονίκη - 28/10/2012 HAFwebmaster
Το τραγούδι που ακούγεται: Για πες μου βρε Πατέρα. Στίχοι – Μουσική – Ερμηνεία ΣΩΠΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΒΡΟΥΒΟΓΙΑΝΝΗΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου