Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Η ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ό Σπ.Τρικούπης (έργο: «Ιστορία τής Ελληνικής Επαναστάσεως») καταλήγει: «Επαναλαμβάνοντας ότι τό Πατριαρχείο εχρησιμοποιήθη ώς όργανο υπέρ τής εξωτερικής πολιτικής τού Οθωμανικού Κράτους».
Ενώ ό Ακαδημαϊκός Διον. Κόκκινος (έργο: «Η Ελληνική Επανάστασις») λέγει: «Πέντε ράσα συρόμενα ακόμη είς τήν προέκτασιν τής λάσπης τής δουλείας καί αποδιωχθέντα από τόν άνεμον τής ελευθερίας πού έπνεεν είς αυτόν τόν τόπον».
21 Οκτωμβρίου τού 1848 ό Ν.Ι.Σαρίπολος Ακαδημαϊκός μιλά γιά χάσμα ανάμεσα στόν Αρχαίο Ελληνικό κόσμο καί στόν νεώτερο.
Ό Δ.Σ.Στρούμπουλος Καθ.Φυσικής τόν Σεπτέμβριο τού 1858 στόν Πρυτανικό του λόγου στίς γνώσεις τών Ελλήνων περί φυσικής αναφέρει τό Βυζάντιο γιά νά τονίση μόνον τήν οπισθοδρόμησιν πού υπέστη ό Ελληνικός Πολιτισμός.
Ό Μ. Ποτλής Καθ. Εκκλησιαστικού Δικαίου 1859 λέγει πώς απίστευτον μέν αλλά δυστυχώς αληθέστατον, ουδεμία επιστημονική επίδοσις αναφαίνεται καθ’όλην τήν μακράν ταύτην περίοδον.
Ό Π. Καλλιγάς τό 1868 καταδικάζει τήν Αυτοκρατορία ώς ολέθρια καί καταστρεπτική.
Ιακωβάκης Ρίζος Νερόπουλος, Σπύρος Βαλέτας πιό επίσημα από τόν Ρίζο, θεωρούν χρέος των νά καταδικάσουν τό Βυζάντιο τό 1836.
Ό Εμανουήλ Αντωνιάδης τό 1857 στήν εφημερίδα «Αθήνα» αναφέρει πώς τό Βυζάντιο ήταν προωρισμένον νά ευνουχίση τόν ανθρώπινον νούν.
Τόση αμάθεια καί τόσα συμφέροντα εκίνησαν πολλάκις τόν κάλαμο τού κλήρου τής βαρβάρου εποχής εκείνης.
Στο Βυζάντιο δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη των θετικών επιστημών. Έχουν πια χαθεί και στοιχειώδεις γνώσεις. Οι λιγοστοί ερευνητές πέφτουν συνήθως θύματα του άγριου κυνηγητού ηγετών της Εκκλησίας, που γεμάτοι αντιεπιστημονική προκατάληψη εναντιώνονται σε οτιδήποτε δεν αναφέρεται στα Ιερά Κείμενα.
Οι μελετητές του Βυζαντίου ακολουθούν σχεδόν αποκλειστικά θεολογικές-θεωρητικές κατευθύνσεις. Αμυδρές αντανακλάσεις των θετικών επιστημών παρουσιάζονται με κάποια μικρής σχετικά σημασίας τεχνολογικά επιτεύγματα (π.χ. το «υγρό πυρ» των βυζαντινών).
Η άγνοια βασιλεύει. 
Τα άστρα θεωρούνται φαναράκια που ο Θεός τοποθέτησε στον ουρανό για να φωτίζουν τις νύχτες των ανθρώπων, η Γη θεωρείται επίπεδη. 
Ο Κοσμάς ο Ινδοπλεύστης στο έργο του “Χριστιανική Τοπογραφία του Σύμπαντος” (!!!;;;), διαβεβαιώνει ότι η Γη είναι επίπεδη και ότι νυχτώνει όταν ο Ήλιος κρύβεται πίσω από ένα μεγάλο βουνό που βρίσκεται στα όρια του Σύμπαντος. 
Αντίθετα όλα τα κείμενα που αναφέρουν ότι η Γη είναι σφαιρική και αποτελεί μόλις ένα μικρό κομμάτι του Σύμπαντος, χαρακτηρίζονται παράνομα, επειδή μειώνουν το λυτρωτικό έργο του Χριστού σ’ ένα τόσο μικρό κόσμο.
Καταδικάστηκαν 219 επιστημονικές προτάσεις, περισσότερες απ’ τις οποίες ανήκαν στον Αριστοτέλη επειδή θεωρούνταν καθαρά θεολογικές (π.χ. για το αν η πρώτη Αιτία μπορούσε να δημιουργήσει παραπάνω από έναν κόσμους)
Επιστημονικές θέσεις άλλων εκτός του Αριστοτέλη Αρχαίων φιλοσόφων και επιστημόνων είχαν απορριφθεί προ πολλού.

1 σχόλιο:

Σείριος είπε...

Στον καιρό του Ερμή είχε αξιοποιηθεί η γη, με αρδευτικές διώρυγες κι είχε διαμεριστεί σε κλήρους, και διδάχτηκαν στην Αίγυπτο από τους Έλληνες η αριθμητική, οι λογισμοί (Άλγεβρα), η Γεωμετρία, η Αστρονομία και τα γράμματα και τότε θεσπίστηκαν εκεί νόμοι χρηστότητας.

Και.........

Ο Γρηγόριος ο Ε’ αφόρισε την Άλγεβρα, την Γεωμετρία και Λογάριθμους, ΓΙΑΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ. (.........!!!!!)

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου